dinsdag 21 februari 2017

Pálacio de Mitelo

29-01-2017
We hadden deze keer geen foto's meegeladen op de tablet en Fairy1 zei wel van we gaan naar die en die cache, maar vaak zei de naam me niets of vergat ik het door het zoeken en dan kwam ik er pas thuis bij het loggen achter waarom een cache nou op een bepaalde plaats lag.
Ik heb dus veel foto's die niet bij de naam van de cache horen, maar ik maakte ze in de omgeving van de cacheplaats van plaatsen die ik mooi vond of die me geschikt leken.
Zo had ik hier dus wel een groot huis gezien, maar daar geen palacio in herkend en dus een foto van het park aan de overkant gemaakt omdat ik dat mooi vond :-)
Het was lastig om de cache te zoeken met alle voorbij wandelende muggles, maar het is ons toch gelukt om hem te vinden en te loggen.

Geen opmerkingen: